ÄLSKAR MINA SYSKON <3

Var juh och hälsade på den nya kattungen och hon är så söt hon heter Maja :) hon var så lite och slapp så när man lyfte henne hängde hon bara xD men både jag och älsklingen myste med henne och jag hoppade studsmatta Maja och hon gömde sig mellan mina ben xP. Och sne kom Emma och Sarah från sin kompis och jag älskar mina syskon vi är så knasiga. Men vi har juh så roligt :)
Snart ska jag dra till skolan och sne blir det dataprov :/ hata, hata, hata! Men min helg har varit helt underbar! <3
KISSES























♥ sara

finaste sara :)<333

2010-06-07 @ 18:28:28
URL: http://faillove.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0