GRÄVT UPP SAKERNA

Idag har jag, Sarah och Jennie grävt upp grejjor som vi grävde ner 05 :D det var skit kul att göra det och vi skrattade hela tiden typ. Vi ska försöka fixa en plåtlåda så att vi kan gräva ner nya saker :P för nu använde vi bara en skokartong xD och det gick inte så bra för det fanns inte så mycket kartong kvar. Jag undrar vad jag ska gräva ner den här gången? Kanske man kan få lite förslag (a). När jag kom hem klockan 22 låg Oskar och sov eftersom at han ska jobba i morrn :) och han sover nu med <3 Han är så söt när han sover. Plus att jag fick testa Sarahs moppe och det var fett härligt att åka med den :D vill också ha en :P GE MIG! xD.
KISSES


♥ dinbästavän,sarah (a)

roligt det var att gräva upp grejerna! lite småäckligt men wtf :) <3

2010-06-17 @ 23:36:55
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0