HEMLINGBY

Kom hem för ca en timme sen, vi var i hemlingby och hade någon tipsrunda. Det var faktiskt inte så kuk, för man fick ont i fötterna. och det var skitvarmt så man svettades som fan xD sen drog jag och Sarah till stan och när jag skulle kolal om jag hade fåt in pengar, som jag inte har, upptäckte jag att mitt kort inte var i plånboken. Då ringde jag till Oskar och frågade om han hade det och det hade han så han tog bilen och åkte ifrån jobbet och kom med kortet :D Jag blev så glad när jag träffade han och det var ett plus att han hade på sig jobbarbrallorna :P men eftersom att jag inte hade några pengar så blev det inge mer stan så jag åkte hem och sen ska jag och Sarah mötas och ha en liten fotokväll :D Men nu ska jag väl kolla lite på tv.
KISSES









Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0