INTE MYCKET IDAG..

Hras precis kommit hem frå church street med Oskar, Elin och Sasa :D Fan vad roligt det var och mysigt <3 Vi satt och pratade ett tag ute på bänken och vi ska juh träffas på lördag då blir det eckerö på dan och sen grillkväll :D Dagen har iaf varit helt fantastisk, älsklingen var hemma och sjuk från jobbet föratt han hade ont i halsen men i morrn ska han gå men det var mysigt att ha han hemma. Ärligt talat så känns det inte som om att jag har sommarlov nu, det känns som om att jag ska börja igen på måndag xD Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig med älsklingen <3 Pussisar <3
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0