♥ JAG ÄLSKAR DIG OSKAR ♥


♥ Jag älskar dig så mycket att mitt hjärta slår dubbeslag varje gång jag ser dig. ♥
♥ Jag älskar dig så mycket att jag alltid får rysningar varje gång du kysser mig. ♥
♥ Jag älskar dig så mycket att jag skulle kunna göra vad som helst för dig. ♥
♥ Jag älskar dig så mycket att jag aldrig vill blunda när vi är tillsammans. ♥
♥ Jag älskar dig så mycket att du finns i mina tankar hela dagen. ♥
♥ Jag älskar dig så mycket att jag aldrig vill vara utan dig. ♥
♥ Jag älskar dig så mycket att det gör ont. ♥


♥ Älsklingen

fan va fint jag älskar dig med så mycke att jag inte kan skriva det utan jag bara kan vissa det och det ska jag göra när jag kommer hem idag för vi ska myssa så mycke som du vill<3<3<3<3<3

2010-06-02 @ 08:56:13

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0