KVÄLLSINLÄGG

Idag har jag badat två gånger :P en gång med Emsy och Sarsie i h-by och det var hur kul som helst ni skulle ha sett Emsys min när hon hoppade i vattnat och tyckte att det var kallt xD Hon var så söt. På vägen hem träffade vi hästar som vi stannade och klappade och matade med gräs. Sen drog alla hem till sig, och när jag kom hem åt jag och hittade älsklingen framför datan som vanligt xD Sen drog vi och köpte IPREN till mig för jag får mens i morrn :( vill verkligen inte ha den. Men men vad ska man göra. Vi hämtade Sarah och sen åkte vi iväg, Sarah ville inte bada så mycket för hon tyckte att det var lite kallt, men vi andra badade på och jag simmade hela tiden under oskars ben för jag hade inget att göra xD efter en stund så vi att Sarah bytte om så då bestämde vi oss för att vi också skulle göra det. Vi åkte till willys en snabbis och sen till MAX för om man simmar och håller på så får man äta för då går man inte upp :D













 



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0