MÅNDAG

Idag gjorde jag inte så mycket jag sjöng på BandHero mest hela dagen, sen när älsklingen kom hem åkte vi till affären och handlade och gjorde mat, efter det åkte vi och badade xD haha det kunde ni aldrig ha gissat va? Vi åkte ganska så många, Jag, Oskar, Anders, Sarah, Sandra, Niclas, Ekman och Fanny. Jag och Sarah tog mest en massa kort men vi badade jättemycket också :) Det var så himla roligt att få träffa Sarah igen eftersom att det gått över en vecka sen sist. Så det var extra roligt :D




(ignorera att mina armar ser jättestora ut)




















(älskar dig med hela mitt hjärta <3)



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0