RANDOM INLÄGG

Jag vet att det har varit dåligt med uppning :( jag vet inte vad det är med mig jag har bara inte alls känt för att sitta vid datan alls :s Men nu har jag iaf tagit mitt första dopp :D det var igår med Oskar, Niclas och Anders, och som vanligt så var jag ensam tjej. Det var lite tråkigt men det var ingen som kunde igår :/ jag skulle vilja åka och bada idag med men jag vet inte om någon kan idag heller xD hoppas det iaf. Idag har jag inte gjort mycket alls, kollat på Våra Bästa År, klätt på mig borstat håret och tittat lite på tv och suttit vid datan. Jag önskar att jag hade en hund som kunde gnälla på mig så att vi kunde gå ut, jag orkar inte gå ut själv det är tråkigt även fasst man har musik men det hjälper iaf med musiken. Förlåt för att jag bara skriver en massa random saker men jag känner att jag måste få ut det. För jag har juh ingen att prata med just :/ men ni ska inte behöva läsa sånt här mer för nu ska jag nog gå ut ändå, jag får väl ta med mig kameran och hitta på något xD Pussisar <3
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0