STUGAN

TORSDAG: Spenderade dagen med Sara och Emma och spelade BandHero :)
vi hade jätteroligt och dom hjälpte mig även och packa, så tack för det <3
jag hade mycket klädalternativ :D det kändes bra.
När vi kom fram till stugan bäddade vi och gjorde iordning lillstugan som jag och Oskar skulle bo i :D
På kvällen träffade vi Hanna och hennes kille, och vi körde 21:an.
Men vi koörde bara en omgång för det var så jävla mycket mygg.



FREDAG: Dagen började lite dåligt för jag hade fått res mage och det är inte kul,
så jag fick gå på dass några gånger innan vi skulle dra till midsommarfirandet,
som alltid äger rum nere på festplatsen :D Vi tvingade på Hanna på ett traktorflak för hon hade aldrig åkt
 men när dom skulle åka började det spöregna så jag tyckte synd om dom xD Men när traktorerna stannat på festplatsen slutade det att regna. På kvällen blev det midsommarfest hemma i stugan med massa god mat :) sen spelade vi 31 och jag vann faktiskt en gång :D Och vi gick och la oss typ vid 12.


STUGAN VI BODDE I


HÄR SOV VI :D


HANNA OCH JOHAN <3

LÖRDAG: Jag och älskling gick på promenad till berget
och det var en fjäril som följde efter oss hela vägen dit :D
Vi tog några bilder där och sen drog vi hem och då var det mat :)
Sen tog vi det lugnt till vi skulle äta och det var så gott för vi grillade :D


HÄR ÄR FJÄRILEN, DEN STANNADE OCH SATT STILLA MEDANS VI FOTADE DEN :D


BRUSTET HJÄRTA :(


BLOMMA!


EN BLÅ SKALBAGGE ;P


SOLEN BAKOM GRANARNA


EN BÄCK I SKOGEN


JAG FÅR EN PUSS AV LIA <3


BLOMMOR!


JAG OCH ÄLSKLINGEN PÅ BERGET

SÖNDAG: Sista dagen i stugan vi gjorde inte så mycket vi packade mest och sen åkte vi hem :D


♥ HannaPannaPersson

Haha, inte lite sur man blev när man åkte traktor då. efter när mina leggings hade jag stora gråa fläckar på benen :'o

Haha och sedan bilden, tror jag skrattar ihjäl mig, alltså den på mig och johan.

Men det var grymt fina bilder som du tagit under den helgen :)

Speciellt pussbilden såg extra mysig ut :)

2010-06-29 @ 23:53:40
URL: http://hunniebunniefunnie.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0