SVAREN PÅ FRÅGESYUNDEN :)

sexfantasten
brukar du och din kille ha sex?
Svar: Öhh ja xD

sara fällström
vilken är din favvo färg?:)
Svar: Rosa, svart och vit :P

Anonym

Skulle gärna vilja veta vad du heter :)

Vad är dina bästa sminktips?
Svar: Överdriv inte med sminket, jag tycker att det skja se naturliugt ut. Kankse en foundation och lite mascara och kajal kanske.

Favoritlåt?
Svar:Phil Collins - you´ll be in my heart

Bästa minne?
Svar: Oj, jag har så många bra minnen. Jag kan inte välja ett :P

Vad vill du jobba med efter studenten?
Svar: Jag skulle nog vilja jbba med fotografering, kanske medialärare, eller fotograf :D

Varför har du gått om ett år?
Svar: Jag gick om ett år för att det gick så dåligt för mig i skolan och jag brydde mig inte så mycket då. Men nu så har jag skärpt mig och jag försöker verkligen göra mitt bästa :)

Favoritfilm?
Svar: jag har inte direkt någon favioritfilm för jag ser inte på så mycket film.

Jenny
hur gammal var du första gången du blev full ?
Svar: Jga var 16 :D

har du rökt någon gång ?
Svar: Ja det har jag faktiskt gjort men jag ångrar det riktigt mycket :/ jag kommer aldrig att göra det igen.

har du och din pojkvän planer på att förlova er ?
Svar: Vi båda vill men jag tror nog att jag vill mer än han och jag vetinte riktigt hur han vill, så jag får vänta till han bestämmer sig.

äter du p-piller ? vilka i så fall ?
Svar: Japp :) Jag tar Neovletta.

vet att du skrivit om att du vill gå ner i vikt, det vill jag också.. går det bra? har du några tips kanske?
Svar: Ja det har jag skrivit om, det går sådär jag har iaf stannat i vikten ist för att gå upp mer :) Jag har börjat med att försöka att inte äta godis och sånt på varadgarna och vara ute och gå mer och det hjälper faktiskt :PC
Hur lärde du och Sarah känna varandra?
Svar: Vi har gått i samma skola enda sen vi var små.

Vad vill du jobba med när du ska börja jobba?
Svar: Jag skullevilja jobba med foto.

Vilken är din favorit låt?
Svar: Phil Collins - You´ll be in my heart

Trivs du bra i skolan/ i din klass ?
Svar: Jag trivs jätte bra i skolan :D Och min klass är helt underbar <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0