TISDAG

Det var en ganska lugn dag :) Duschade på morgonen innan skolan och gjorde mig iordning. Mötte Srah i skolan och första lektionen vi hade var engelska och då skulle vi skriva rent våra uppsatser. På lunchen var det tacos :) sen hade vi stadsvandring och det var så jävla varmt. När vi kom tillbaka till skolan hade jag utvecklingssamtal och jag har verkligen ändrat på mig sen förra terminen, jag är så stolt över mig själv :D jag har både VG i svenska och i engelska. Men nu sitter jag hemma och älsklingen har precis kommit hem och snart ska vi äta :P Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men vi hittar väl på något annars går jag väl ut och fotar :) puss på er <3
KISSES
















Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0