TRÅK PÅ MORGONEN

- ALLMÄNT
Jag har spillt något i sängen [x]
Jag har varit kär i en kändis [ ]
- kanske inte just kär, men haft crusher.
Jag har kastat mobilen i en vägg [x]
Jag har velat raka av mig allt hår [x]
Jag har velat vara det andra könet [x]
- inte så att jag skulle kunna operera mig! :o bara testa xD
Jag har slagit sönder något [x]
Jag har samlat på klistermärken [x]
- haha när jag var liten x)
Jag har haft ett plåster i ansiktet [ ]
Jag har brutit något ben i kroppen [ ]
Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt [ ]
Jag har haft matkrig [x]
Jag har sagt något taskigt om läraren så att läraren hört det [x]
Jag har varit i slagsmål där det användes knytnävar [ ]
Jag har sportat på fritiden [x]
Jag har varit på maskerad [x]
Jag har ljugit för någon [x]
Jag har gjort sönder ett fönster [x]
Jag har suttit vid datorn en hel dag [x]
Jag har rivit sönder ett kort [x]
Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr på raken [x]
Jag har varit i London [ ]
Jag har en webbkamera [ ]
Jag har velat flytta ifrån min familj [x]
Jag har åkt vattenskidor [ ]
Jag har haft ett bandage runt huvudet [ ]
Jag har varit så full så jag har spytt [ ]
Jag har aldrig varit på bio [ ]
Jag har klippt håret själv [x]
Jag har bytt hårfärg någon gång [x]
Jag har ett lyckonummer [x]
Jag har fått alla rätt på ett engelskaprov [x]
Jag har sovit bort halva dagen [x]
Jag har gått barfota i en mataffär [x]
Jag har spytt på grund utav åksjuka [ ]
Jag hatar tivolin [ ]
Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann [x]
Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart [ ]
Jag tycker att livet är svårt att leva ibland [x]
Jag tycker att solen är gul [x]
Jag hatar blyga människor [ ]
Jag har bitit någon [x]
Jag tycker att jag är bäst i världen [ ]
Jag förstår mig inte på teckenspråk [/]
Jag hatar choklad [ ]
Jag har ljugit på den här listan [ ]

- SMINK

Använder mascara [x]
Använder kajal [x]
Använder foundation [ ]
Använder rouge/solpuder [ ]
Använder läppstift [ ]
Använder läppglans [/]
Använder dipliner [ ]
Plattar håret varje dag [ ]
Använder parfym [x]
Använder hårspray [ ]

- HUMÖR

Blir sur för ingenting [/]
Har starka känslor [x]
Skrattar åt ingenting [x]
Brukar gråta minst en gång i veckan [/]

- HUMOR

Har särhumor [x]
- ibland iallafall x)

Skrattar när någon ramlar [x]
Brukar skratta så tårarna rinner [x]
Är flummig [x]
Kan skratta åt ett ord som t.ex. koldolmar [x]

- SKOLAN

Är nöjd med min nuvarande klass [x]
Har blivit mobbad [x]
Suddkrig på lektionerna [ ]
Läraren har gråtit på lektionen på grund av stökighet i klassen [ ]

- KOMPISAR

Har kompisar som betyder mer än livet [x]
Har kompisar som är lika i sättet som du själv [x]
Har killkompisar [x]
Har tjejkompisar [x]

- KÄRLEK
Har pojkvän/flickvän [x]
Älskar kyssar & kramas [x]
- lol, vem gör inte?
Haft ett förhållande som varat längre än 6 mån [x]
Haft ett förhållande som varat längre än 1 år [x]
Är/har varit förlovad [ ]
Har fler än 2 ex [ ]

- SEXUELLT
Har legat med fler än fyra stycken [ ]
Har ångrat ett ligg [ ]
Du var byxmyndig då du hade sex för första gången [x]
Du har kört oskyddat [x]

- SKADOR

Har brutit ett ben [ ]
Har brutit en arm [ ]
Har brutit nacken [ ]
Har brutit lilltån [ ]

- INTERNET

Har MSN [x]
Har lunarstorm [x]
- haha.. använder inte.
Har bilddagbok [x]
Har kamrat [x]
- använder aldrig.

Är medlem på hemsidor man glömt bort [x]

- ÄR DU NÖJD MED LIVET?

Ja [/]
Ibland [/]
Nej [ ]


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0