ONSDAG

Idag har Linda mens och hon vill inte göra något alls idag. Hon är väldigt känslig och kan börja grina för minsta lilla eller bara bli jättesur :/ Jga skulle ha klippt håret idag men det blev inte så eftersom att jag har väldigt ont.... Men nu har Oskar precis gått iväg och jag är ensam nu :( det är juh lite tråkigt men det är lugnt. Nästa helg ska jag och Sarah sova över hos mamma :P Det ska bli kul för jag har inte sovit där. Just nu sitter jasg och kollar på tv och pratar med mamma i telefonen. Men ni får ha det så bra :P
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0