VERRY GOOD DAY!

Idag kan man säga att det har varit en jättebra dag :D Plus att vi är lediga idag. Första lektionen var svenska och då tittade vi på film, sen hade vi Owe och då gjore jag klart mina frågor, så jag har ledigt i morrn xD sen hade vi lunch och den var verkligen det sämsta med dagen, förutom att vi träffade lite roligt folk där :D. Efter sdet ade vi idrott och vi hade kubbturnering, och mitt lag vann hela :'D Jag är så stolt! Sen när jag kom hem solade jag lite och sen när älsklingen kom hem åt vi och sen kom niclas hit och vi spelade 'Giutar Hero' som jag och älsklingen köpte igår :P När Oskars mamma kom hem hade hon köpt kläder till mig, och jag gav henne en kram och sa tack <3 hon är så moffsie. Jga är så himla glad för inom 10 dagar kommer jag att ha 4000 på kontot :D så jag kommer att leva gott i sommar :P Men ni får ha det så bra pussissar <3
KISSES









♥ emma

men lindaaaa :D snälla ta bort den där bilden xP

2010-06-13 @ 00:12:05

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0