DAGENS OUTFIT

Just nu sitter jag och baar tittar på tv, ska snart fixa det sista och sen ska jag gå till bussen, jag är riktigt trött och jag kommer säkert att inte vara så glad idag eftersom att jag kommer att få mens idag och jag har redan mensvärk och det är så jävla drygt :/. Men jag ska försöka att inte vara sur när jag är på dagiset. Jag åkte inte hem till pappa idag för att det behövdes inte jag fick en matlåda härifran :), så jag ska ta en frukt med mig sen för jag vet att jag kommer att bli sugen :D. Ja men nu ska jag fixa de sista så vi får väl höras senare idag :)
KISSES




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0