FÄRGINPACKNING :D

Nu sitter jag med färginpackningen i håret ännu en gång :D, färgen går juh ur så fort så det blir brunt och så vill vi inte ha det vi vill ha det rött =D. Så nu ska det bli rödare och i morrn blir det kalas och då ska oskar firas :D, och jag :/. Jag vet att jag är konstig men jag tycker ärligt inte om när andra ger mig saker (a). Det är sant jag får jätte ont i magen och ångestattacker x'D, jag vet jag är inte direkt 'normal'. Men iaf så är det bara en kvart kvar sen ska jag skölja ut detta och då får vi hoppas att det blev bra :D, annars blir vi ledsna. Men nu ska jag titta lite på tv :).
KISSES 



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0