FÖRSTA APU DAGEN

Jag kunde knappt sova något inatt för att jag var så himla nervös, älsklinegn körde hem mig till pappa så jag åt frukost fixade matlåda och drog till bussen vid 8. Jag började 9 men jag ville ta en tidig buss så jag vet om jag kan ta en senare i morrn och det kan jag ;). Ja iaf när jag kom dit var klockan halv 9 så jag hälsade på allpersonal och dom var alla jätte trevliga, sen vid 9 kom mig handledare och då kom alla 5-åringar in till oss och det var en jätte gullig tjej som ville spela spel med mig hela tiden och sen skulle jag läsa för henne med :). Vi var ut en stund och barnen lekte i snökullarna och åkte på rumpan nerför dom xD. Dom var så söta och sen pratade dom väldigt mycket om vilken kille som var kär i vilken tjej x'D. Så det var en helt okej dag.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0