FUCKING MOBIL + 18 I MORRN:D

Fan också måste lämna in min mobiljävel bara för attd en är fucked up, Det hörs ingenting när man ringer och inte när man lyssnar på musik men om man har högtalartelefon så hör man :S, helt sjukt men jag hoppas at dom kan fixa det fort så att jag kan få den så snart som möjligt för jag tänker verkligen inte gå utan telefon för då jävlar kommer inte Linda att vara på så glatt humör xD.

Och bara så att ni vet så fyller jag 18 ÅR i morrn, jag kan inte fatta det, för dte känns inte som det men det är väl bara på grund av det här jävla äckel vädret, som jafg hioppas ska förändras snart :D. Men nu är jag faktiskt trött och jag hade tänkt gå och borsta tänderna och sen hoppa i säng :P. Men ni får ha det så bra allahopa (L)
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0