FUCKING SNÖ

Jag blir så arg när jag ser att det snöar ute, det är som om gårdagens sol inte ens funnits. Fast jag evt att den var där igår och den var värmande och jag och älsklingen hjälpte mamma att köra saker till återvinningen och sen körde vi hem lite saker som hon skulle ha kvar och då träffade jag molle :D men han var helt förändrad han var livrädd, men hnär man sträckte fram hansden kom han feram och nosa men sen sprang han iväg, jag förstår inte vad emma har gjort med honom. Men en sak kan jag lova det är inte samma Molle som åkte iväg :(. Men om 10 dagar så får jag träffa honom igen och det får Oskar, Sarah och Linus ochskå göra :P för då fyller jag år :).
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0