+ KULIG DAG - MÅDDE ILLA

Hej alla små mumsbitar :D Sarah kom förbi vid 2 och då drog vi till Prix för att hämta ut hårgrejerna :D, vi drog sen till Dollar och köpte lite naturgodisar x'D, efter det drog vi hem till Sarah och då blev det mat vi fick grillat kött, ris och jordnötssås och en massa mumsiga grönsaker :P. Efter maten kollade vi på "Hundtricket", vilket var en riktigt bra film, tyckte jag :P. sen bara satt vi vid datan ett tag och sen kom älsklingen och hämtade mig fastän han är sjuk <3. Min moffs <3<3<3. I morrn hade jag tänkt att jag skulle fixa med håret eftresom att det ska sitta i i typ en halvtimme så hade jag tänkt att jag kunde ta ett långt, varmt skönt bad och bara ta det lugnt. För det har jag ingen ork för just nu jag mår så himla illa och har gjort det hela dagen jag vill bara spy och jag är helt slö i kroppen :(. Men om jag har tur så är det bättre i morrn :). Men nu ska jag gå och vila en stund, ha det bra :P.
KISSES



Naturgodis :D


chips :P


Min hårinpackning =)


Också har vi juh lilla Sarisen xD



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0