LÄNGTAR <3

Hej alla gladisar :D Har precis ätit makaroner och korv, och sen fruktsallad :D. Jag har fruktansvärt ont i huvudet idag och det finns inget som hjälper :/ Sarah är inne och duschar nu så jag ska gå in efter henne ska bli skönt att få tvätta håret :P. Och i morrn ska jag vara med älsklingen då blir det mycket mys det kan jag lova <3<3<3 Jag kommer att bara krama honom hela dagen :D han kommer ju och hämtar mig efter jobbet så :) Jag längtar jätte mycket. Och ikväl ska han ringa, han ringde igår också och jag ville bara att han skulle vara här och hålla om mig som han gör när vi ska gå och lägga oss <3<3 Men ikväll ska jag fan inte gå och lägga mig lika sent som jag gjorde igår, för då gick vi och la oss 12 och det orkar jag verkligen inte idag igen jag måste få sova xD. Men ni får ha det så bra :)
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0