MOFFS

Godmorgon små snyggingar :D Igår blev det inte mycket skrivande eftersom att jag inte mådde speciellt bra, jag mådde illa hela dagen och jag var hem en snabbis för att jag skulle egentligen städa men när jag kom hem mådde jag riktigt illa så jag spydde :(, så det blev inge städande, jag vilade och sen gick jag hem till äklsklingen och tog det lugnt. När älsklinge kom hem tog han hand om mig xD, han är så gullig min lilla prins <3. Men senare på eftermidan visade han mig vart jag skulle ha APU nånstans för att jag visste inte vart det låg men nu vet jag det :). Sen fortsatte jag att spela och sen gick vi och la oss men ingen av oss var trött så vi pussades istället och det ena ledde till det andra (a), men sen kunde både jag och Oskar sova gott :D
KISSES


♥ jessica

du mår ju jämt dåligt. funderat på att titta upp det? tycker du ofta skriver att du mår illa..

2010-03-06 @ 13:56:21

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0