ONSDAG KVÄLL

Heej alla muffins :D Idag efter APUn så gick jag hem till Sarah och då tittade vi på 'a walk to remember' den var fett bra och vid vissa tillfällen fick jag tårar i ögonen :'). Vi hade riktigt kul vi två xD, men det har vi alltid ;P. Jag är riktigt trött nu jag har fixat mat till i morrn och snart hade jag tänkt att jag skulle gå och sova, jag har redan satt på mig nattiskläderna xP. Så det behöver jag inte tänka på, men vi får väl höras i morrn :).
Just det i morrn fyller älsklingen 21 så grattis till min Moffs <3<3<3<3
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0