SAKNAR DIG <3<3<3

Nu är jag hemma hos Sarah och medans hon är i duschen tänkte jag uppa lite grann, jag känner mig faktiskt nervös för att sova här. Jag vet det låter jätte läjligt men som sagt så har jag ite sovit utan Oskar på väldigt många månader, och jag saknar honom jätte mycket :(<3<3<3<3. Sen så har vi varit och handlat och gjort mat, japp alldeles egen hemmagjord mat :D. Vi gjorde schnitzel med pommes och bea :P. Det var supergott man kunde inte tro att det var vi som hade gjort det x'D. Sen har vi bara skrattat åt gamla bilder.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0