SJUKLINGAR

Hejsan alla småkryp xD Fyfan asså mår inge bra idag eller :( Inte älsklingen heller båda vi är sjuka, men jag ska fortfarande vara med Sarah om jag orkar men det tror jag nog, ska inte vara så länge känner jag men iaf ett bra tag :). Ska dra till henne vid 2 och då skulle vi kolla på någon film sa hon :). Jag är riktigt hungrig nu så jag ska se om jag och älskligen ska hitta på något att äta x'D. Sen ska jag vila ett tag för jag orkar inte göra mycket :/ Men jag skriver nog lite senare när jag är med Sarah kanske så ha det så bra :).
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0