TRÖTT

När jag kom hem från APUn hade jag jätte ont i huvudet :/, jag skulle egentligen städa men det fanns inget som jag kunde städa med eller nånting, så mamma får väl ringa och skälla på mig i morrn om det blir så. Men jag gick hem till älsklingen för att lämna tillbaka hans mjukisar, men då gav han mig en ipren tog av mig jackan och skorna och tvingade ner mig och vila x'D. Jag vet att han menar väl men det blir lite för jobbigt för mig ibland, men han är juh så gullig så vad kan man göra <3. Just nu fryser jag, och har lite ont i huvudet fortfarande men jag kommer fortfarande att gå i morrn, men jag är lite avis på Sarah för hon får vara ledig imorrn ;P. Men nu ska jag gå och vila igen, vi hörs :)
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0