PRESENTER :D

Heej alla godingar ;) Förlåt för den dåliga uppningen men jag har faktiskt varit sjuk så :/ ja vad ska man göra, men nu skommer det iaf en uppning :D. I fredags kom det juh besök hit och då skulle jag och Oskar firas och båda vi fick en massa presenter som jag ska snart ska tala om vad jag fick =) sen igår var jag fortfarande sjuk, men jag var tvungen att hjälpa till att städa ur mamma lägenehet fast hon var juh inte där och hjälpte till, men iaf så var Sarah och Mattias med och hjälpte till så det blev juh lite lättare. Marie tog med sig lilla Erik oh han är juh så söt han sov för det mesta när vi städade xD. Sen kom älsklingen och hämtade mig och då åkte vi till affären och köpte lite godis ;). Sen drog vi hem och då orkade jag inte göra någonting så vi tittade på melodifestivalen och sen gick vi och la oss :P.

KISSES


800 i VALBO


3 par strumpor :D


En väska med detta i:




Schampoo och balsam


2 dusch creme + svamp


Deo, tandborste, tandkräm, handkräm


Och nagelset och en fickspegel :D



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0