X-BOX HELA DAGEN

Hej mina små muppar :) Idag har jag inte uppat för att jag har mått dåligt hela dagen, och jag har bara suttit och spelat x-box hela dagen :D.Älsklingen kom hem tidigt från jobbet för att han inte mår så bra han är sjuk :(. Det är så synd om honom, men jag ska vara med Sarah i morrn så när jag kommer hem så ska jag ta hand om honom, jag hoppas att den där inpackningen som jag beställt kommer snart för det skulle behövas, ja men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Så jag hade ränkt att jag skulle lägga mig och titta lite på tv :P
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0