ÄLSKLINGEN SOVER

Sitter ensam uppe och älsklingen sover, lurade honom alldeles nyss med att det snöade ute och han gick på det xD han är så lättlurad när han är trött. Iaf så vet jag inte riktigt vad jag ska göra just nu :/ jag skulle helst vilja duscha så att jag kan sova lite längre i morrn men det orkar jag inte så jag duschar i morrn kanske kan gå upp halv 10 så är jag klar till 'Våra Bästa År' börjar. Jag längtar tills man kan åka och bada och bara ligga och sola på en strand :) men det tar väl inte så lång tid nu det är juh bara 17 dagar kvar till skolavslutningen :P Jga vet att jag tjatar men jag vill att folk ska komma ut någon gång och bara vara på planen somm förr, jag vet att det är svårt nu när folk jobbar och allt är konstigt men det skulle vara så himla kul om vi alla bara kunde träffas det gamlaa gänget och typ kanske grilla eller festa eller något. Men nu ska jag gå och väcka älsklingen så att vi kan mysa lite för det är tråkigt när han sover och jag är ensam :( Men pussisar till er :)
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0