EN LITEN DIKT

Här kommer en liten dikt som jag skrivit själv, jag skrev den när jag var ledsen och jag kände att jag var tvungen att få ut mig något bara. Jag är inte alls självmordbenägen om ni skulle tro det när ni läser den. Det är bara det att jag vet bara hur man skriver lite sorgligare dikter, men det är bara att säga vad ni tycker om den om den är bra elle om ni tycker att den suger totalt :)


Himlen är blå men mörknar fort,
molnen som ett täcke på den mörka himlen gråter.
Små iskalla, våta kyssar som smeker min varma hud,
ett sista kliv och det är slut,
en sista regndroppskyss innan jag ej längre kan känna mer.
Ett sista farväl innan skuggan blir för alltid.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0