ENSAM

Heeej alla söta bloggläsare. Jag trodde att den här dagen skulle bli bra men, det var juh bara något jag trodde. I morse så var det bra och jag mådde bra och allt, men nu så är det bara skit jag känner fullkomligt ensam och jag vill bara gå och lägga mig så att det kan bli fredag, för jag orkar inte med torsda längre. Men det känns inte som om att någon förstår mig idag. Jag skulle vilja börja om idag och göra allt annorlunda. Men så kan man juh inte göra hur mycket man än önskar det. Just nu vill jag inte bli sjuk för att det bli ferre i morrn, och då måste man vara frisk annars jävlar om jag blir sjuk. Ibland får jag bara en känsla som gör att jag inte orkar med något alls. Men det får väl de flesta, jag vill bara att resten av dagen ska bli bättre och inge mer surhet och sånt. Jag är skithungrig så vi får väl se om det blir mat för mig eller inte. Förlåt för att ni måste läsa om det hör, men jag har verkligen ingen att pata med så jag får skriva ut alltt jag känner ist, och jag tycker att hjälper lite. Men ni får ha en fortsatt trevlig fredag och jag hoppas att jag inte tråkade ut er för mycket.
KISSES





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0