GRILLNING ♥

I går blev det grillning :D så himla glad blev jag. Jag har juh längtat efter det :) och igår var det en jättebra dag för mig. Jag och Oskar har myst och varit med Anders och Niclas sen har vi bara tagit det lugnt, hela helgen har vi varit ensamma hemma för hans föräldrar har varit i stugan :) Men nu ska ni få se lite bilder :)


Det blev grillade masjkolvar och kött :D


Potatisgratäng :P


Älskade majskolvar <3


Mmmm grillat :) <3


Sen belv det efterrät :)


Gott var det <3


elvod kom och hälsade på också :) han är så sööt :D


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0