MIN HELG

Helgen har varit helt underbar, har spenderat den med älsklingen och vi har legat och berättat hur mycket vi älskar varandra och hur vi aldrig kommer att lämna varandra <3 Jag och älsklingen har suttit och spelat "SPYRO" och det är skitkul :D och vi spelar så bra tillsammans. I lördags hade jag bara lite huvudvärk men mer med det var det inte, jag mådde inge illa alls från sista april :P det tycker jag var bra :) Jag och älsklingen var på stan då och gick på donken där blev de lite dåligt men sen blev det bättre. Men sne var det bara bra <3 Nu har våran 2 årsdag blivit bestämd, så nu vet vi vad vi ska göra, det kommer att bli så mysigt. Men nu ska jag gå och duscha :)
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0