MYSIG MIDDAG MED ÄLSKLINGEN

Har precis kommit hem från en jättemysig middag med älsklingen, vi firar 2 år i morrn, men då hade inte restaurangen öppet så vi tog det idag och vi ska gå på bio i morrn. Men det var jättemysigt först delade vi på en förrätt och då blev det strömavbrott men det var mysigt för vi hade levande ljus på alla bord. Sen blev et varmrätt men då tog vi en varsin och sen var det efterätt och den delade vi på :) vi tog en 'American Brownie' det var så mysigt att dela en efterätt med Oskar <3 Men jag har haft en underbar dag idag med älsklingen =) Och jag känner på mig att det kommer att bli lika bra i morrn. Men nu ska jag gå och vila för jag ärfortfarande mätt.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0