NIKON D5000 :D

Nu har jag äntligen köpt den :D innan skolan idag. Jga och pappa åkte ner till valbo och köpte den och jag har inte fått använda den förrän efter skolan :/ men nu har jag hållt på med den och jag kan fortfarande inte fixa blixten har kollat i bruksanvisningen och tryckt på dom knappar man ska trycka på, men inget händer och jag har ändrat och tryckt som en galning. Jag vill verkligen inte att den ska vara trasig men jag blev så himla sur när jag inte kunde få någon blixt. Men jag tror att jag ska försöka lite mer nu och om det inte funkar så får pappa åka in med den i morrn så får som kolla på dom. Men ni får ha det bra pussisar och kramisar <3
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0