SJUK :(

Idag innan skolan mådde jag absolut inte bra men jag drog till skolan ändå och när jag kom dit såg vi på film på engelskan och sen blev det popcorn med. Och då ville jag bara spy så jag gick hem. :/ Jag har lega i sängen och bara kollat på tv hela dagen och jag har inte orkat göra något alls men nu börjar jag må bättre och i morrn om jag mår bra så ska jag och pappa ner till valbo och köpa kamera :D Jag längtar verkligen. Men nu ska jag nog gå tillbaka till sängen och vila :)
KISSES


♥ rebecka

apollon? (:

2010-05-19 @ 19:16:23
URL: http://rebeckaagnesengblom.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0