SJUUUKT ONT!

Har så sjuuukt ont i ryggen så jag kan knappt gå :/ men jag ska ta mig till skolan på ett eller annat sätt :P Annars får jag väl bara åka hem om det inte funkar. Men jag är så glad att det är fredag för då kan man bara ligga och vila hela helgen och hoppas att det blir lite sommarsol då :) Efter skolan ska vi iaf åka och titta på en lägenhet som Oskar kanske ska köpa, men vi får se hur den ser ut först. Jag ska snart göra mig iordning, det kommer inte att gå fort men det är därför man ska ha tid på sig :) Men ha det bra och pussisar på er ♥
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0