SNÄLLA :'( LÄMNA OSS INTE!

Mamma ringde igår och berättade att dom på djursjukhuset sa att Molle kanske inte kommer att klara det, men dom vet inte säkert förrän idag när dom ska kolla urinprov. Jag hoppas verkligen att han kommer att klara sig för jag vet inte vad jag skulle göra om han dog :'( Snart ska jag iaf till skolan och ha matte nationella, vi får väl se om jag kan koncentrera mig. Men mamma skulle ringa mig senare idag för dom skulle ringa igen om Molle. Och om han ska avlivas så ska jag vara med. Då tänker jag åka upp dit tillsammans med dom. Men nu ska jag gå och sätta upp mitt hår och dra ;)
KISSES


♥ DeLacour

åh :( hoppas han klarar sig! <3

2010-05-12 @ 08:08:30
URL: http://delacour.webblogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0