SNART SOMMAR!

Heeej sötisar. Har precis ätit frukost och gjort mig i ordning nu har jag bara sminket kvar att göra sen drar jag till skolan. Men jag börjar juh inte förrän 12:35 det är så jävla härligt, jag undrar vad vi ska göra på matten idag eftresom att vi redan har gjort nationella proven :) Sen blir det plugg efter skolan med Sarah, för imorrn ska vi ha omprov på data excel xD det suger! Jag känner på mig att jag inte kommer att klara det men vi får hoppas på det bästa. Nu är det iaf bara 16 dagar kvar till sommarlovet! :D LÄNGTAR! Jag ska göra en massa saker då tillsammans med folk förhoppningsvis annars blir det lite ensamt.

Saker att göra i sommar!

› Sola
› Bada
› Mysvällar
› tjejkvällar
› Grillkvällar
› Fotografera
› Hänga på planen
› Nakenbad med älsklingen ♥



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0