SOMMARLOV NÄSTA VECKA!

Heej alla glada smågodisar :D Jag älskar att det är sommar ute för det är så jävla skönt! :D Nu ska ni få veta vad jag fick i slutbetyg i svenskan, jag fick VG :D kan ni fatta? ne det kan ni nog inte x'D Men hur som helst så har vi fått tillbaka gamla inlämningsuppgifter och inte ett enda IG och inte ett enda MVG men vad kan man begära egentligen :P Jag och Sarah drog hem till mig efter skolan och då tog vi lite kladdkaka med vaniljvisp och jordgubbar och det var så gott så. Och sen har vi tagit en massa sommarbilder som vi älskar att göra :) Men nu väntar vi bara på Oskar, så att vi kan åka iväg och köpa Sarahs kamera så hon äntligen kan låta bli min xP
KISSES














Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0