FOTOGRAFERING :D

Heeeej alla bloggläsare :D Började halv 9 i morsen så jag mötte Sarah kvart över 8 och det var nationella matteprov, det kändes inte riktigt som om jag kommer att klara det men jag måste för annars kommer jag att få IG på det :( Det vill jag verkligen inte få. Men jag och Sarah har varit ute och knäppt med min kamera lite gran och jag älskar den det gör jag verkligen men pappa kommer väl snart och hämtar den. Jag kommer att sakna den som fan xD i morrn blir det furuvik och det ska regna så jag måste verligen ta med mig varma kläder, men nu ska jag vänta på att älsklingen ska komma hem så att vi kan äta puss på er <3
KISSES




























♥ sara fällström

haha :)<3

vissa av bilderna är hos mig ju ? :D

2010-05-21 @ 16:12:32
URL: http://faillove.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0