TISDAGEFTERMIDDAG

Jag var ute ett tag och tog några bilder på altanen :) så ni ska få se dom efter inlägget. Idag innan skolan fick jag ett sms från Sarah där det stod att hon mådde dåligt och inte skulle komma till skolan. Så jag drog till skolan själv och då hade vi engelska först och då fick vi veta vad vi fick på engelska uppsatsen och jag fick VG jag är så glad :D Och sen jobbade vi med statyn hela dagen. När jag skulle, lämnade jag papper till Sarah som läraren gav till mig. Sen åkte jag hem och då träffad ejag Lina på vägen och vi pratade lite och skrattade en hel del.Vi pratade lite om sommare 08 som var helt fantastisk. Men nu ska ni få se bilderna för jag har inget mer att skriva plus att jag ska gå och laga mat nu :)
KISSES












Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0