TRÅKIGT HAR JAG..........

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: blå.
2. hur lång är du: 171 typ.
3. vilken hårfärg har du: blont
4. långt eller kort hår: de är väl långt men jag skulle vilja ha lite längre :P.
5. piercingar i ansiktet: öronen bara.
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: den färg jag har.
7. hur lång skulle du vilja vara: typ 175 eller kanske 178.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: brunt tror jag :).
9. vill du ha kort eller långt hår: långt skulle jag vilja ha :D
10. skulle du vilja ha piercingar: jaaa! hehe.

Senaste du
11. åt mat: för typ 2 timmar sen :P.
12. drack: vatten.
13. du fick sms av och vad de stod: från min morbror - "skickar bilderna på möblerna senare i eftermidda"
14. du skrev sms till och vad du skrev: till min morbror - "tack :)"
15. sa: Hej då älskling.
16. kramade: Oskar <3
17. kysste: oskar <3
19. du spydde: när jag var sjuk :/.
20. du skrattade riktigt mycket: fredags måste det ha varit.. (:

Kärlek
21. är du singel: nänä
22. ditt förra förhållande var med: jag har aldrig haft några tidigare förhållanden.
23. ditt längsta förhållande: mitt längsta förhållande är det som jag har nu :D Och om 12 dagar har det varat i 2 år :D.
24. med vilken då: med Oskar
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Oskar'
26. är du oskuld: näjdu
27. gillar du någon just nu: jag älskar någon just nu!
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 1 och det är det som jag har nu <3
29. vill du vara singel: nej aldrig, men om jag och oskar skulle göra slut så skulle jag vilja var det.
30. vill du gifta dig: ja någon dag skulle jag vilja göra det :)
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Oskar Ellebo ♥

Vänskap
32. den som vet mest om dig: Sarah och Oskar
33. den vän som du har kännt längst: Sarsie <3
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: båda
35. någon du saknar att umgås med: en del..
36. en av dina bästa killkompisar: vet inte
37. någon kompis som bor långt ifrån dig:...
38. den du har mest minnen med: sarsie..!
39. bra vänner du inte träffar ofta: det är många.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: ah en del

övrigt
41. musiksmak: en jävla massa!
42. sport: håller inte på med sånt.. är för lat.
43. galen eller lugn: galen ;D
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: ja xd
45. dricker du alkohol: yah .__.
46. har du hört att du borde bli modell: ne
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: bh & trosor?
50. vad tänker du på just nu: Hur tråkigt jag har det :(


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0