VAD SKA JAG GÖRA

Jaha vad ska man göra nu då när älsklingen är i lokalen och spelar med sina kompisar? Jag skulle juh kunna sitta här enda till klockan fem men det orkar jag nog inte. Jag tror att jag ska ta en liten promenad och bara ta det lugnt :) Vi blir ensamma hela helgen för hans mamma och pappa har åkt till stugan idag och kommer inte hem förrän på söndag. Jag tar nog med mig kameran och går ut och fotograferar. Men jag längtra verkligen till den sista maj då jag ska köpa en ny kamera en NIKON D5000 <3 Men ni får ha det så bra idag.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0