1 down 19 to go.....

Oj, oj oj oj nu har det verkligen blivit dålig uppdatering här tycker jag.
Och jag är mycket ledsen för det, men jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt.
Idag var det första dagen på APUn och jag kan lova att mina fötter och mina ben gör ont! Jag ville ha masage nu när jag kom hem :) men icke då, för Oskar skulle till Anders :/
Iaf så har vi gjort mycket idag, först på morgonen var man juh nervös och så och vågade knappt fråga vad man skulle göra xD men eftersom dagen gick blev det lättare och roligare. Vi har varit och handlat, bakat, diskat, skalat lök (Luktade i evigheter), klippt marshmallows, torkat bord, diskat lite mer. Vi stått hela dagen,
eller ja inte hela vi fick ju faktiskt sitta ner och äta xD mer än det lilla, inget.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0