#1 - om mig

Ja nu hade jag tänkt att jag skulle berätta lite om mig själv. Jag heter Linda Elisabethe Bergman,
och jag är 18 år fyller om ca 4 och en halv månad, och då blir jag 19 :D Mars-barn är jag och stolt vädur :)
När jag föddes den 31 mars, på kvällen nån gång, höll jag på att dö. Jag hade navelsträngen två varv
runt halsen och jag var helt blå i ansiktet och helt tyst när jag kom ut. Men som tur överlevde jag
och sitter här just nu och berättar om mig själv :) Jag har haft ett riktigt förhållande,
och de är det som jag är i nu, så länge som 2 år och 6 månader <3
På fritiden älskar jag att fotografera, det är som att vara i en helt annan värld bakom kameran.
Jag får bestämma helt själv hur jag vill att den ser ut. Det är lugnande och spänande beroende på vad man fotograferar :P Jag tycker även om att måla naglar och göra egna mönster och hitta på olika saker.
Någt som jag verkligen inte tycker om är fötter, jag tycker dom är så konstiga och äckliga.
Jag tycker inte ens om mina egna fötter xD

Jag har varit mobbad ganska myket från låg till högstadiet, och trodde att det skulle fortsätta nu när jag började gymnasiet, men det jorde det inte :D Jag hatade faktiskt min klass i början för jag trodde att alla var bitchar och fjortisar och helt jävla fuckade. Men nu ÄLSKAR jag min klass det är den bästa klass som finns, jag längtar verkligen inte till studenten då jag måste skiljas från alla mina änglar <3







Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0