#2 - min första kärlek

Jag var typ ihop med en kille när jag gick i tvåan som jag kommer ihåg ganska väl, han heter C.A.
Men han var inte min första kälek. Men jag kommer ihåg att vi bukade sitta i hans kök och rita,
och vi såg även på lejonkungen när klockan var runt 22 på kvällen och mamma gjorde glass åt oss :)
det var mysigt och jag låg med huvudet i hans knä.

Min första kärlek är Oskar Ellebo, jag och Elin en kompis brukade umgås med Oskar och hans kompis Niclas. Och då var det så att Oskar var på Elin och Niclas på mig, men jag kände att jag blev ledsen när han typ tog på Elins rumpa, jag vet att det var på skoj men det kändes, och jag förstod aldrig varför. Vi började umgås i januari 2008 och blev sedan tillsammans i maj samma år. Och nu har vi varit tillsammans i 2,5 år.




Sarah brukar ofta säga att jag hade tur som hittade en bra kille på en gång. Och jag håller med han är min första, största kärlek. Jag älskar honom över allt annat <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0