#3 - mina föräldrar

Ja nu ska jag berätta om mina föräldrar. Min riktiga pappa som heter Klas, känner jag inte. Och ser inte som min pappa heller. Men det gör jag med min låtsas pappa :D han är den bästa pappan man kan ha <3 och min mamma med <3 mamma och pappa var tillsammans i 16 år innan dom flyttade ifrån varandra. Dom träffades när jag var ca 8 månader :) och när dom sa att dom skulle flytta ifrån varandra blev jag jätteledsen för jag trodde att min mamma och pappa alltid skulle vara tillsammans för alltid. Men dom är fortfarande bra kompisar och brukar umgås :) det är jag mycket glad över.

MAMMA: Hon heter Yvonne elisabethe engelund. hon är 43 år och bor i Hofors.
Mamma är så himla bäst <3 hon skrattar åt allt :D jag tror att det är från henne jag fått min humor xD
hon har precis gift sig med en man som hon verkligen tycker om, jag tycker att dom passar jättebra ihop <3
alla som träffas min mamma tycker att hon är rolig och snäll. Jag älskar min mamma. För hon är den hon är.
Det händer att saker kan gå del men hon försöker alltid ge oss barn det bästa.
Hon är helt enkelt min mamma <3




PAPPA: Hna heter Per Evert Fransson. Han är 43 år gammal och bor i storvik. Vad ska man säga om honom?
Han är störtskön, han är så rolig och snäll. Han försöker alltid ställa upp för alla,
och ibland blir det för mycket. Han har träffat en tjej som heter Jenny som jag inte har träffat
mer än kanske 2-3 gånger men hon verkar trevlig och snäll. Pappa hjälper alltid till när man behöver det.
Han har det lite mycket eftersom att han tar hant om mina två syskon som kan vara lite av en hand full ibland xD Hna skämtar mycket och mina vänner tycker om honom :)
Han är helt enkelt min pappa <3







Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0