#4 - det här åt jag idag

Ja då ska ni väl få veta vad jag åt idag xD inte för att det är väldigt intressant, men det står på listan så...

Frukost
åt jag tekakor och drack varm oboy, sen drack jag te på jobbet.
Lunchen vet jag inte riktigt vad jag åt men det var spenat och skinka i små knyten :)
det var riktigt gott och det blev en fanta till det :P
Middag då blev det lite potatis och köttförslimpa och kokta morötter :)
sen har det blivit lite popcorn :( jag blir sur på mig själv för det
Men nu dricker jag bara vatten för det är så himla gott, för jag är jättetörstig


Jag känner att det här inlägget var mycket nödvändigt :D





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0