#5 - vad är kärlek?

Ja den som vet vad kärlek är för något, får gärna tala om det för mig.
Jag tror att det är så att ingen riktigt vet vad kärlek är För vissa är kärlek när man har flick/pojkvän
att ha någon att dela sitt liv med, men det finns dom som hör ordet kärlek och tänker på familj och vänner,
eller till och med på saker. Vissa kanske tänker på husdjur som man har. Alla behöver vi kärlek <3
utan kärlek skulle det inte finnas något alls, den här planeten skulle vara trist och grå,
och alla skulle omkring som zombisar.

För mig
är kärlek att det finns någon som bryr sig om mig, att det finns någon som alltid finns där för mig.
Kärlek är också att man finns där för andra, att både ge och ta, jag tänker så här, när det kommer till kärlek får man inte vara egoistisk, för att få kärlek måste man ge kärlek. Om man är i ett förhållande är det ett jättebra exempel på ge och ta, är man egoistisk i ett förhållande kommer det inte att vara särkilt länge.

Så helt enkelt kärlek för mig är min pojkvän Oskar, min bästis Sarah, min familj, mina vänner,
klassen och att fotografera
. När jag fotograferar vill jag bara ta ut det bästa i bilden,
allt förändras när man står bakom kameran, man har hela världen i sin hand. Och jag älskar det <3








Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0